#HaiLaFotbal - 11 aprilie 2010

vineri, 9 aprilie 2010

Somnulescu si Pavel, doi bloggeri si twitteristi ieseni, s-au gandit ca ar fi bine sa organizeze un fel de blogmeet si/sau twittermeet la fotbal, cu bloggeri si twitteristi din Iasi. Am aflat putin mai tarziu despre eveniment, si cand m-am inscris eram deja al 27-lea!!!
Cat de repede s-a mobilizat online-ul iesean de s-au adunat atatia oameni:D! Totusi, in 'recalificari' (unii nu au mai confirmat prezenta) am 'reusit' sa prind si eu un loc de titular:).
Sunt 24 de jucatori, impartiti in 4 echipe de cate 6, fiecare echipa jucand trei meciuri (campionat). Fiecare meci va avea doua reprize de 10 minute, cu o pauza de 1-2 minute.
Acest 'mini-campionat' se va juca pe unul din terenurile sintetice din Agronomie, duminica 11 aprilie, ora 13:00.
Evenimentul este sponsorizat de Timisoreana (prin intermediul site-ului Fotbal Adevarat) si Restaurantul Agatha - Iasi.


Lista jucatorilor:

1. Pavel
2. Bog
3. Somnulescu
4. Dragos
5. Razvan
6. Andrei
7. Catalin
8. SSL
9. Matei
10. Vlad
11. Cipoc
12. Razvan
13. eBogdan
14. Lucicx
15. Mazgalici
16. Marius
17. Viorel - Iasivezi
18. Paul
19. Alex
20. Dany
21. Tzontonel
22. Anticalofilul
23. Sakin (greu am prins:D)
24. Daniel

Rezerve:

Vali
Alex Negru
Vlad

PS: Toate detaliile pe gasiti aici.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Flag Counter

free counters
 
 
 
Un widget cool pentru blogul tau!
Ro2.ro - Promovare si statistici web
Blog
toateBlogurile.ro