Coca-Cola Trophy Tour - Bucuresti 8 aprilie 2010!

joi, 8 aprilie 2010

Asa cum am mentionat intr-o postare anterioara, ieri 8 aprilie, am fost la Coca-Cola Trophy Tour. Evenimentul organizat de FIFA, impreuna cu cei de la Coca-Cola, s-a bucurat de o asistenta numeroasa, peste 7500 de oameni reusind sa se fotografieze cu trofeul. Ajuns in Bucuresti la 6:25 (cu trenul rapid din Iasi), am avut timp destul sa ajung in fata la Sala Palatului, in jurul orei 7:15.

Pentru ca am ajuns asa devreme, impreuna cu colegul meu, am intrat din greseala in Stafful Coca-Cola=))... Ni s-a parut ciudat ca programul de vizita incepe la ora 9:00, iar noi am intrat la 8:20, dar am zis ca suntem mai norocosi:).

Am intrat cu cei de la Coca-Cola, am primit tricouri, am primit ecusoane, am fost dusi in sala trofeului, sa pazim si sa ajutam la buna desfasurare a evenimentului. Abia dupa vreo 20 de minute ne-am prins ca nu aveam ce cauta acolo si dupa o discutie cu cineva din staff, am fost 'dati afara':).



Totusi, am fost in primul grup care a avut ocazia sa se bucure de toate facilitatile unui traseu catre Sala Trofeului. Ne-am distrat foarte bine, am dansat cu majoretele, am facut fotografii cu mascota Campionatului Mondial - Africa de Sud 2010, am dat o pasa cu baietii care vroiau sa doboare un record mondial, am batut penalty-uri reale, dar si virtuale, am jucat fusbal, am vazut filmuletul 3D legat de istoria Cupei Mondiale si, in final, am reusit sa fim la doar cativa centimetri de trofeul pe care orice fotbalist, orice suporter, si-l doreste castigat pentru tara sa.





Felicitari celor de la Coca-Cola pentru organizare, desi au avut acea scapare cu noi in staff-ul turneului=)).


Dupa ce am terminat turul, am plecat intr-o mica excursie la Casa Poporului (o sa revin cu un post legat si de aceasta excursie). Ca o coincidenta, in timp ce faceam un tur al Casei Poporului, am avut onoarea sa ne intalnim aici cu domnul General Anghel Iordanescu, antrenorul secolului XX in Romania si antrenorul cu care Romania a fost cel mai aproape de a castiga trofeul Cupei Mondiale in S.U.A. - 1994.


1 comentarii:

mircea pauseniuc spunea...

...mi-as dori si eu o poza cu trofeul.....sper sa o fac "la el acasa" .......in Africa de sud

Trimiteți un comentariu

Flag Counter

free counters
 
 
 
Un widget cool pentru blogul tau!
Ro2.ro - Promovare si statistici web
Blog
toateBlogurile.ro