Leapsa cu cultura!

vineri, 9 aprilie 2010

Am primit zile astea o leapsa de la fratele de peste Prut, Valeriu Ungureanu si mi-am acordat azi timp sa-i raspund provocari, 'leapsa cu cultura'.

1. Citatul tau preferat dintr-o poezie scrisa de Eminescu:

La steaua care-a rasarit
E-o cale-atat de lunga,
Ca mii de ani i-au trebuit
Luminii sa ne-ajunga.

2. Care sunt poetii tai preferati de nationalitate romana:

Mihai Eminescu
George Bacovia
Vasile Alecsandri
Tudor Arghezi
Octavian Goga
Nichita Stanescu

3. Care sunt poetii tai preferati de alta nationalitate:

Edgar Allan Poe
Charles Beaudelaire
Omar Khayyam

4. Poetii contemporani preferati:

Nichita Stanescu
Grigore Vieru

5. Scriitori preferati:

Jules Verne
Liviu Rebreanu
J.K. Rowling
I.L. Caragiale
Mihail Sadoveanu
Ion Creanga
Agatha Christie
Lev Tolstoi
Marin Preda
Stephenie Meyer
.......

6. Scritorii contemporani preferati:

J.K. Rowling
Stephenie Meyer

7. Ultima piesa de teatru vazuta:

Five o'clock

8. Ultimul spectacol de operata vazut:

Nu am fost niciodata la opereta...

9. Cartile preferate:

Padurea Spanzuratilor - Liviu Rebreanu
Seria Harry Potter - J.K. Rowling
20000 de leghe sub mari - Jules Verne
Amintiri din copilarie - Ion Creanga

10. Cu ce scriitori, daca ar trai si in zilele noastre, ti-ai dori sa fii prieten:

Jules Verne si Mihail Sadoveanu

11. Ce carte scrisa deja ti-ar fi placut sa fie scrisa de tine si de ce:

Padurea Spanzuratilor. Pentru ca mi-a placut foarte mult romanul, si il consider unul din cele mai bune romane de analiza psihologica din lume;).

Provoc si eu bloggeri care imi citesc blogul si vor sa preia aceasta leapsa:)...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Flag Counter

free counters
 
 
 
Un widget cool pentru blogul tau!
Ro2.ro - Promovare si statistici web
Blog
toateBlogurile.ro