Merg la Coca-Cola Trophy Tour - Bucuresti 8 aprilie 2010

marți, 6 aprilie 2010

Pentru prima data in istorie, Trofeul autentic al Cupei Mondiale va strabate 82 de tari!
De mult am asteptat trofeul in Romania, iar in perioada 6-8 aprilie este in Bucuresti, la Sala Palatului. Desi sunt in Iasi, nu am putut rata aceasta ocazie, si m-am inscris pe site-ul oficial al acestui eveniment si am obtinut o invitatie pentru doua persoane. Am primit sms-ul cu codul de bare, mi-am confirmat prezenta printr-un alt sms, iar joi 8 aprilie 2010, de la ora 11:30 o sa am ocazia sa imi fac fotografii cu Trofeul Cupei Mondiale!!! Din cate am vazut, in alte tari, au fost prezente si vedete ale fotbalului din tara respectiva... Oare cine va fi la Bucuresti?

Abia astept acest eveniment:D!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Flag Counter

free counters
 
 
 
Un widget cool pentru blogul tau!
Ro2.ro - Promovare si statistici web
Blog
toateBlogurile.ro