Liga IV Iasi: Unirea Ruginoasa - Olimpia Popricani 3-0 ... prin NEPREZENTARE!

duminică, 28 martie 2010

Astazi, am zis sa ma duc sa mai vad un meci de fotbal... Daca vineri am fost la Poli II Iasi-Cetatea Tg. Neamt 2-1, ieri la Poli Iasi - International Curtea de Arges 0-0, azi am zis sa fac o vizita la Ruginoasa si sa urmaresc meciul de Liga a IV-a, dintre Unirea Ruginoasa si Olimpia Popricani.

Am ajuns in Ruginoasa in jurul orei 11:15, stiind ca meciul va incepe la ora 12:00.
Am mers la stadion si am asteptat sa inceapa partida. Desi se apropia de ora meciului, la Ruginoasa nu era nici o miscare, doar vreo 15-20 de oameni care asteptau ca si mine.


Cand s-a facut 12:10, deja ma gandeam ca din cauza trecerii la ora de vara, poate meciul va incepe la 13:00.



Insa la 12:15, arbitrii impreuna cu jucatorii echipei Unirea Ruginoasa, au venit la centrul terenului si au pus punct unui 'meci' fara istoric.


Victorie cu 3-0 la masa-verde pentru Ruginoasa.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Flag Counter

free counters
 
 
 
Un widget cool pentru blogul tau!
Ro2.ro - Promovare si statistici web
Blog
toateBlogurile.ro