Leapsa 1001 nopti!

sâmbătă, 6 martie 2010

Desi nu sunt chiar un incepator in bloguri, e prima oara cand particip la o 'leapsa':D... Am fost 'provocat' de Baiatul Ciudat...

1. In momentele cele mai dificile si în care simti nevoia sa te ajute cineva, la cine te gandesti prima oara?

La mine, nevasta, parinti, socri, prieteni... LA TOTI, poate se gaseste unu' sa te ajute;))...

2. Daca ai putea fi, o zi, oricine ai vrea tu, cine ai fi? De ce? Ce ai face?

Gigi Becali... As vinde Steaua, mi-as da demisia din Parlamentul European si m-as intoarce la stana;)!

3. Daca ar fi sa poti schimba o persoana cine ar fi aceea?

Pe mine...

4. Ce ai face pentru linistea ta sufleteasca?

M-as izola pe o insula in Pacific;))... Dar sa am internet acolo;))...

5. Care crezi ca a fost pana acum cel mai important moment al vietii tale?

Oho, am avut multe momente importante... Am doua extrem de importante, ziua in care m-a 'pacalit' iubita si am facut cununia civila=)) si ziua in care am avut accidentul de masina...

Leapsa merge la:
Alexandru Giurca
Sulugiuc Andrei
Licuriciul Orb
Mihaela Anghel
Liviu Chifane
Stefan

Toata lumea din blogroll e invitata la leapsa;))!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Mersi frumos pentru leapsa, numai ca eu am mai primit-o! Promit ca la urmatoarea, daca nu am mai facut-o, ma inscriu!
Bafta in toate :)

Trimiteți un comentariu

Flag Counter

free counters
 
 
 
Un widget cool pentru blogul tau!
Ro2.ro - Promovare si statistici web
Blog
toateBlogurile.ro