Centura de siguranta SALVEAZA vieti!

luni, 1 februarie 2010

Mereu am purtat centura de siguranta in masina. Prima grija a mea, cand ma urcam in masina, era ca toti pasagerii sa poarte centura. Pe 17 ianuarie 2010, s-a dovedit a fi o decizie foate buna pentru mine, faptul ca am purtat centura de siguranta. In duminica, in jurul orei 10:10 AM, am avut un accident cumplit. Din cauza carosabilului acoperit cu noroi, intr-o curba, pe drumul european E583, am derapat pe noroi si am 'reusit' sa ma rastorn cu masina.



Daca nu as fi avut centura pusa, imi vine greu sa cred ca as fi scapat asa 'ieftin' din acel accident. NU AM AVUT NICI O ZGARAIETURA! Din fericire am avut CASCO si am primit dauna totala.

Tinand cont de context, urmatoarea reclama m-a impresionat foarte mult... Poate ar trebui sa impresioneze cat mai multi oameni...
CENTURA DE SIGURANTA SALVEAZA VIETI! Lucru demonstrat;)!



Pentru bikeri, urmariti reclama asta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Flag Counter

free counters
 
 
 
Un widget cool pentru blogul tau!
Ro2.ro - Promovare si statistici web
Blog
toateBlogurile.ro