#HaiLaFotbal - Editia a II-a: Pareri personale:)

luni, 26 aprilie 2010

Duminica, 25 aprilie, m-am prezentat la #HaiLaFotbal - Editia a II-a. Daca la prima editie am fost "Cel mai bun fundas":D, in aceasta editie am progresat:)), devenind "Cel mai bun jucator".
Aceasta editie mi s-a parut mult mai interesanta, pentru ca deja cunosteam si eu o parte din jucatori (nu ca la prima editie cand il stiam doar pe Viorel - IASIVEZI).

S-au acordat si diplome, astfel :

- Cel mai bun fundaş: Răzvan Gîrmacea
- Cel mai bun atacant: Daniel Mătăsaru
- Cel mai bun portar: Cătălin Baciu
- Cel mai norocos jucător: Bogdan Alupoaie
- Cel mai ghinionist jucător: Pavel Arcana
- Cel mai bun jucător: Remus Mustatea

Despre #HaiLaFotbal – editia a II-a

Daniel, Anticalofilul, Sportmeet.ro, IasiLife.ro, Pavel, Adrian Manolache, SportLocal.ro

Poze, Poze Iustin (Filmuletele vor aparea in cursul zilei de maine).

Multumim Timisoreana, Icar Tours si Somnulescu pentru sponsorizare si organizare:). Sa ne revedem cu bine la Editia a III-a;)!


3 comentarii:

Anticalofilul spunea...

mai urmeaza sa iei premiul pentru cel mai bun portar si esti multifunctional :))

pavel spunea...

Premiul de "cel mai bun portar" va fi pus pe monopol blogosferi si redirectionat catre mine :P

Remus-Adrian M. spunea...

La editia a III-a e randul lui 'Sanecitim' sa obtina titlul de "Cel mai bun portar":)!

Trimiteți un comentariu

Flag Counter

free counters
 
 
 
Un widget cool pentru blogul tau!
Ro2.ro - Promovare si statistici web
Blog
toateBlogurile.ro