Femeia si Taximetristul

duminică, 14 martie 2010

O femeie la vreo 30 de ani, dupa ce si-a rezolvat treburile in capitala de judeţ, voia sa ajunga acum acasa si nu mai avea bani. Se apropie de un taximetrist si ii spune:

- Uite, tre’ s-ajung si eu in Hirlau, dar nu am bani... Cum ajungem acolo ne socotim noi.

- Bine, las’ ca ne socotim noi pe drum!, zice taximetristul.

După vreo ora, opreste taximetristul pe un camp, ia o patura din portbagaj si o asterne pe lucerna. Femeia, îngrijorata, ii zice:

- Vai, dar nu pot sa fac asta, sunt maritata, am acasa doi copii!

- Si ce? Si eu sunt insurat, am femeie, am copii, dar am si 40 de iepuri de hranit, asa ca taci si rupe lucerna...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Flag Counter

free counters
 
 
 
Un widget cool pentru blogul tau!
Ro2.ro - Promovare si statistici web
Blog
toateBlogurile.ro