Chestionarul lui Proust!

joi, 25 martie 2010

Am primit o leapsa de la Baiatul Ciudat si Ianculescul...

1. Principala mea trasatura:

Calmul excesiv...

2. Calitatea pe care doresc sa o intalnesc la un barbat:

Sa stie sa fie prieten la nevoie.

3. Calitatea pe care doresc sa o intalnesc la o femeie:

Valeu... mai multe... din fericire am gasit o femeie pe placul meu:D

4. Ce pretuiesc cel mai mult la prietenii mei:

Multe chestii, insa la prieteni, cel mai important este sa-ti fie prieteni si atunci cand ai nevoie de ei;)!

5. Principalul meu defect:

Ma enervez repede in relatie;)

6. Indeletnicirea mea preferata:

Numismatica

7. Fericirea pe care mi-o visez:

Sa castig la loterie (tre sa si joc:D)

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire:

Sa castig cu adevarat la loterie=))

9. Locul in care as vrea sa traiesc:

Pe o insula privata in Oceania... Sa fie conexiune la internet, NEAPARAT!:D

10. Culoarea preferata:

N-am culoare preferata, ci o combinatie preferata - Rosu-albastru;)

11. Floarea care imi place:

Nu am o floare preferata... Toate sunt frumoase in felul lor.

12. Pasarea mea preferata:

Lebada

13. Prozatorii mei preferati:

Jules Verne, Liviu Rebreanu, Panait Istrati...

14. Poetii mei preferati:

Nu am poeti preferati, doar poezii care imi plac mult;)!

15. Eroii mei preferati din literatura:

Don Quijote, Harry Potter si ... Harap Alb=))

16. Eroinele mele preferate din literatura:

PAS

17. Eroii mei preferati din viata reala:

Erou? Sunt putini eroi in viata reala... Toti cei care salveaza vieti pot fi considerati eroii mei;)!

18. Ce urasc cel mai mult:

Huliganii, curvele, prefacutele, idiotenia si PROSTIA!

19. Greselile care-mi inspira cea mai mare indulgenta:

Alea facute neintentionat si care nu afecteaza cursul vietii;)!

20. Deviza mea:

Viata e ca parul de la fund! Scurta si plina de CACAo...

Leapsa merge la toti cei care se plictisesc si vor sa completeze un chestionar... Chestionarul lui Proust;)!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Flag Counter

free counters
 
 
 
Un widget cool pentru blogul tau!
Ro2.ro - Promovare si statistici web
Blog
toateBlogurile.ro