Soferul lui Funar =))! [Dai inainte, dai inapoi]...

duminică, 7 martie 2010

Cand eram mai mic, unul din bancurile mele preferate era asta cu Funar [fost primar al Clujului si presedintele PUNR]...

Gheorghe Funar se intorcea la Cluj cu masina de la o conferinta din Bucuresti. Fiind obosit adoarme pe bancheta din spate. La iesirea din Bucuresti simte o zdruncinatura, se trezeste buimac si il intreaba pe soferul sau :
- Ce s-a intamplat ?
- Am calcat o gaina dom' primar ,spune soferul.
Funar raspunde :
- Nu-i bai, dai inainte.
Pe drum ajungand pe la Brasov simte o alta zdruncinatura si il intreaba din nou pe sofer :
- Ce s-a intamplat ?
- Am calcat un caine dom' primar ,spune soferul.
Funar buimac de somn ii spune :
- Nu-i bai , dai inainte.
Langa Targu-Mures o alta zdruncinatura:
- Ce s-a intamplat ?,intreaba Funar.
- Am calcat un ungur dom' primar ,spune soferul.
Funar inviorat raspunde :
- Nu-i bai, dai inainte, dai inapoi, dai inainte, dai inapoi, dai inainte, dai inapoi.

Desi este un banc, dupa ce am vazut filmuletul de mai jos, stau si ma intreb daca nu ar putea fi inspirat din realitatea acelor timpuri;)...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Flag Counter

free counters